إحنا جيلنا يا يونس زي ورق الخريف ...عارف ايه هو ورق الخريف ؟؟؟ هو ورق الشجر إللي بيذبل من البرد و المطر و التراب ...ويقع من علي الشجرة وحيد ميت ... مكسور و مع اي لمسة الكسر بيحوله لتراب ...تراب بيرميه الريح لكل مكان

الأحد، 22 يوليو 2007

خواطر ....؟؟؟؟؟


شئ جميل ان اراك سعيد ...حتي لو اني اتعذب لن ابكي امامك ...لأني تعاهدت مع نفسي أن أجعلك سعيد ...بالتأكيد أنا لست ذلك الفدائي

صاحب القلب الكبير الذي سيبحث عن سعادة من يحب حتي و لو فيها تعاسته ...أنا لن أدعي ذلك علي نفسي بالتأكيد ...و لكن من أجلك فقط ... أنت و ليس اي شخص أخر ... سأفعل ما بوسعي لتكون سعيد
















خواطر شبح





هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

مع كامل احترامي لك , لكن لا لازم يحس بيا , زي ما انا اتئلمت

youssuf يقول...

يا عزيزي مين قال ان هذا الحبيب كان يقصد يشعره بالألم

انت لو حبيت حد ولقيت من المستحيل تكون سعادته معاك

مش حتضحي عشانه و تبعد ؟؟؟