إحنا جيلنا يا يونس زي ورق الخريف ...عارف ايه هو ورق الخريف ؟؟؟ هو ورق الشجر إللي بيذبل من البرد و المطر و التراب ...ويقع من علي الشجرة وحيد ميت ... مكسور و مع اي لمسة الكسر بيحوله لتراب ...تراب بيرميه الريح لكل مكان

الخميس، 12 مارس 2009

I want to thank you



My tea's gone cold, I'm wondering why
I got out of bed at all
The morning rain clouds up my window
and I can't see at all
And even if I could it'd all be grey,
but your picture on my wall
هل اللقاء مرة أخري ممكن ؟؟
و أنا أستيقظ من حلمي و أجلس علي طرف الفراش اتذكر يوم أمس الذي ظللت أحلم به
هل اللقاء مرة أخري ممكن ؟؟
It reminds me that it's not so bad,
it's not so bad
يكفي أني عرفت بوجودك في الحياة ...
و اننا التقينا و لو لبضع ساعات في حياتي
في حياتنا
I drank too much last night, got bills to pay,
my head just feels in pain
I missed the bus and there'll be hell today,
I'm late for work again
And even if I'm there, they'll all imply
that I might not last the day
And then you call me and it's not so bad,
it's not so bad and
يكفي اني عرفت وجودك في الحياة
I want to thank you
for giving me the best day of my life
Oh just to be with you
is having the best day of my life
كما قلتها سابقا في قديم الزمان
انا لست هذا الملاك ...
الذي يعيش حياته و قلبه هائما
مضحي بسعادته و فرحه و راحته ...
انا لست هذا الملاك ...
Push the door, I'm home at last
and I'm soaking through and through
Then you hand me a towel
and all I see is you
And even if my house falls down,
I wouldn't have a clue
Because you're near me and
لكن سعادة لحظة مرت
لكن سعادة هذه اللحظة التي مرت
لا تجعلني ابكي رحيلك
لا تجعلني اسئل لقائك ..
يكفي اني عرفت بوجودك في الحياة
انا فقط اريد ان اشكرك
علي احلي ايام حياتي ...
انا فقط اريد ان اقول لك
شكرا
I want to thank you
for giving me the best day of my life
Oh just to be with you
is having the best day of my life

هناك 4 تعليقات:

إيما يقول...

:)
وأنا كمان عايزة أقولك شكرا عشان التدوينة والفيلم والافكار وكل حاجة

من اجل عينيك يقول...

وانا اريد ان اقول شكرا كذلك على اجمل ايامي التي كانت جوارك

شكرا لانك في حياتي .. ويكفي اني عرفت وجودك في الحياة

يوسف .. تدوينه رائعة واسمح لي اهديك كلمات البوست لك انت .. مني انا .. من اجل عينيك

غير معرف يقول...

طب جميل .. انه لسه في حد بيفتكر يشكر حد علي اي شيء

الشكر ده فعل خرافي مش اي حد يقدر عليه يا يوسف

اد ايه جميل نقول شكرا .. علي حد رسم بسمة علي شفايفنا يوم

او بص في عنينا وقال انه سعيد بينا

اد ايه جميلة شكرا

عطشان يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.